Terapi Enzim Penyelamat Turunkan Berat

ADAKAH ANDA SUDAH BOSAN BERDIET TETAPI BERAT TETAP DEGIL TIDAK TURUN-TURUN?

BERITA BAIK BAGI ANDA KERANA COACH AKAN MEREALISASIKAN HASRAT ANDA 100%

NOTHING IS IMPOSSIBLE, IF YOU WANT IT YOU CAN ACHIEVE IT.

Jom ikuti kisah Puan Zura merealisasikan hasrat beliau untuk menurunkan berat badan.

Puan Zura Hanim

“PUAS HATI! RAWATAN YANG SANGAT EFEKTIF ! SELEPAS MENJALANI RAWATAN ENZYME TERAPI. DALAM 2 MINGGU SAHAJA, BERAT BADAN SAYA TELAH BERKURANGAN SEBANYAK 15 KG. MASALAH EMOSI SAYA JUGA SEMAKIN STABIL. RAWATAN INI SELAMAT DAN TERNYATA BERKESAN, DAN MENDAPAT KELULUSAN KKM” – Puan Zura Hanim Bt Roslan, 45 tahun

Berikut adalah kisah beliau:

Saya mula mengalami masalah berat badan yang sangat teruk selepas melahirkan cahaya mata pertama. Pada awalnya, berat saya hanya 48 kg.  Kemudian bertambah menjadi 80kg secara mendadak dan tidak turun-turun lagi. Semakin saya cuba berpuasa dan menjaga pemakananan, ia menjadi semakin teruk. Wajah saya menjadi bulat dan lemak menggeleber di bawah dagu. Bahagian belakang tubuh juga berlemak dan lengan turut menjadi terlalu besar, tubuh mula melebar. Kesemua baju-baju lama tidak dapat dipakai lagi. Saya juga menjadi mudah letih dan mengantuk. Ada ketika jiran mengajak saya bersenam, namun saya terpaksa menolak kerana berasa terlalu letih untuk mengikutinya. Suami juga hairan melihat perubahan saya yang selalunya ceria bertukar menjadi murung. Setelah JOIN Marissa slimway, barulah saya faham bahawa masalah saya berpunca dari kerosakan suis kurus dan metabolik yang rendah. Bayangkan, dalam masa 2 minggu saya dah berjaya turun 10 kilo. Ada ke program lain yang boleh bagi result macam ni? Sejujurnya, sudah banyak program kurus yang saya pernah sertai, keputusannya memang mengecewakan. Sebelum sertai program, pelbagai janji manis akan diberikan tetapi hakikatnya, result langsung tak ada. Sebab itulah saya sangat berterima kasih kepada Marissa. Melalui kaedah saintifik dan terperinci masalah saya dapat diselesaikan dan saya tidak perlu lagi bimbang tentang berat badan saya.

PUAN AISHAH

“Nama saya Aishah, Umur 33 tahun. Dulu saya sering diejek rakan sepejabat disebabkan oleh badan saya yang berisi ini. Mula mula memang lah saya boleh pekak kan telinga. Tapi lama lama akhirnya tewas juga. Terasa malu dan sangat dihina bila diejek oleh rakan rakan. Tapi Alhamdulillah, setelah saya mendapatkan rawatan terapi enzim di Marissa Aesthetic berat saya turun daripada 85kg sehingga 69kg. Selepas saya dapatkan rawatan di Marissa Aesthetic keyakinan diri saya untuk bekerja pun sudah bertambah. Terima kasih Marissa Aestetic.” Aishah, 33 tahun

“Gembira sangat bila berjaya dapatkan bentuk tubuh yang diidamkan. Anda bila lagi?”

EN NIZAM

Saya Nizam bekerja sebagai pegawai bank, bermula di usia 24 tahun saya perasan berat badan saya naik mungkin disebabkan saya kurang tidur dan sentiasa rasa lapar. Dan saya kurang untuk bersenam. Oleh kerana berat badan saya dikategorikan obesiti saya dapat pelbagai penyakit seperti kolestrol tinggi dan darah tinggi. Doktor sarankan untuk saya kurangkan makan yang berlebihan dan kuruskan badan. Setelah mengambil program slimming di Marissa, saya tak sangka yang saya masih ada peluang untuk kuruskan badan saya. Kerana puas saya cuba pelbagai cara, seperti amalkan diet atkin, jogging setiap pagi, pergi gym dan lain lain tapi nak turunkan kilo tu lama dan susah sangat. Jadi sekarang saya amat berpuas hati dengan result yang saya dapat sekarang.

EN SHAHRUL

Saya mempunyai masalah sakit lutut. Kalau nak berjalan tu tak boleh lama-lama mesti lutut akan rasa pedih sangat. Saya tahu sakit lutut saya ni disebabkan berat badan saya yang hampir cecah 90kg. Dah macam-macam ubat kurus, minuman kurus saya cuba amalkan, tapi tetap tak jadi. Nak buat senaman berat tak boleh disebabkan lutut sakit. Satu hari kawan saya memperkenalkan program Marissa Slimway yang dianjurkan oleh Dr Rushmini. Saya amat tertarik dengan cara Dr untuk membantu mereka yang mengalami masalah turunkan berat badan hanya dengan membaikpulih metabolik dan hormon dalam badan. Selepas 4 bulan menjalani program di Marissa dan dibimbing oleh pakar alhamdulillah saya amat terkejut dengan kebolehan saya untuk kembali kurus. Terima kasih Dr Marissa.